Era Duminica, aproximativ 2:30 AM si eram in Garaj urmatorii: Cristian, Alexandra, Vlad, Adelina si eu. Fiecare era cu particica lui de treaba: Cristian-> Sef de echipa si executant principal, Vlad -> suport tehnic si supravegherea muncitorilor necalificati (adica eu), Alexandra-> DJ local in timp ce studia pentru job iar Adelina -> sprijin moral si destinderea atmosferei. Nici nu ne-am dat seama cum a trecut timpul insa dupa cateva cuplari de furtunase si alte „mate” inghesuite ca intr-un ghem (de parca n-ar fi avut 2 metri de motocicleta pe unde sa le intinda frumos), Cristian a spus ca e momentul sa punem ulei si sa vedem care-i treaba, asa ca schimba filtrul de ulei, pune cu grija ulei si rosteste niste cuvinte magice: „hai sa incercam s-o pornim”. Cum sa nu sari in sus de bucurie?
- Pasul 1 – acumulator => punem acumulatorul lui Negrisor. Dar e mai mare si nu incape… Folosim cablurile de pornire! Problema rezolvata!
- Pasul 2 – benzina => desi s-a oferit Alexandra sa-i ceara Rebelului sa doneze putin, Cristian a apelat la Transalp => oricum cele 2 motoare sunt frati, cel putin de mama
- Pasul 3 – rezervorul => nici o problema! Cristi are un flaconel care e ideal pentru astfel de activitati
Vlad continua cu suportul tehnic, dar de data aceasta la propriu, prin sustinerea flaconului cu o mana si a clestelui de curent pe borna de + cu cealalta mana.
Ceea ce a urmat arata cam asa: