Nu stiu cum sunt altii si cum e sa iti cumperi un motor, sa te urci pe el si doar sa te plimbi. E al doilea „agregat” pe care-l am pe mana si la fel ca in cazul Burgului, am pus mana si am aranjat ceea ce ma deranja estetic/functional.

In cazul Umbrei, nu e chiar optional acest lucru, dar poate tocmai asta ma face sa indragesc aceasta motocicleta atat de mult. In plus, nu am bani sa o dau cuiva sa o restaureze. Dar oare ar mai fi la fel de placuta bucuria de a merge cu motorul stiind ca nu mi-am dat silinta si nu am pus osul la treaba, alegand comoditatea?!?

Am luat bucata cu bucata toate partile si le-am frecat de le-am inebunit. Am avut un mare sprijin din partea lui Vlad T. care a fost alaturi de mine in toate etapele pregatirii si la fel si Cristi. Niste before and after cred ca sunt obligatorii 🙂

Nu doar capacele motorului au primit atentie ci si roata cu subansamblele ei.

Cand m-am plictisit de frecat, m-am pus intr-o seara la indreptat lamelele radiatorului. Happy-happy, joy-joy.

Inapoi la curatat, frecat aranjat. Intre timp Cristi a intrat pe felie si m-a rezolvat la cateva elemente cu sablarea si vopsirea in camp electrostatic.

Cu fiecare piesa curatata si mai ales vopsita, suntem tot mai aproape de finalizatea proiectului. Cel mai mult se va simti diferenta cand vom incepe sa montam piesele pe el la loc. Abia astept!

 

Te invit sa dai Like/Share daca ti-a placut articolul