Specificatii / detalii
Suzuki VX 800
An de fabricatie: 1993
Putere: 61 CP
Capacitate cilindrica: 805 CC
Viteze: 5
Transmisie: cardan
Acte: inmatriculata, RCA si ITP valabile.
Stare generala (estetic/mecanic): Estetic 8 / Mecanic 9
Observatii
Se vinde in stare de functionare.
De cand a cumparat-o proprietarul anterior, a facut revizii la fiecare 6000 km in service autorizat.
In 2020 a fost facuta o revizie capitala in service autorizat de catre proprietarul din Olanda, cand la 54.000 km s-au facut reglaje la motor (reglat supape, verificat cutie de viteze, cardan, instalatie electrica si de franare).
S-a inlocuit bateria si releul de incarcare.
Motorul arata decent, pentru varsta lui.
Porneste, merge, schimba si franeaza bine.
Bonus
Vine la pachet cu parbriz inalt Givi.
Motocicletei nu i-au fost aduse modificari in afara de revopsire.
A fost intretinuta mecanic foarte bine; estetic ar mai avea nevoie de un detailing.
Link-uri utile
Review – click aici
Nu am inteles ce e atat de atragator la cardan pe motociclete de oras / adventure!!?
Sau la ce clasa de moto au vrut sa incadreze aceasta motocicleta care nu prea a prins.
Citind mai multe despre aceasta motocicleta, Japonezii identificasera nevoia omului de rand de a avea o motocicleta buna la toate, sa fie svelta pentru oras, de anduranta si confortabila pentru mers intins (de asta si cardanul), usor de intretinut (deci i-au adaugat si un cric central) si economica – consum ~5%, dar care sa poata iesi putin si pe offroad, asa ca au inaltat-o un pic.
Cu un plin fac in medie 180km pana sa ajung la rezerva.
Am luat-o de curiozitate si i-am scos numere rosii.
Am spalat-o nitel, verificat lichidele si i-am dat un drum de Oradea-Cluj Napoca sa vad care-i treaba.
Am fost surprins. Motoreta asta are niste cai bine dresati, toti cei 61.
Ies din staul cand ai nevoie de ei si in rest stau cuminti la locul lor.
Cand sunt in a 5-a treapta cu 50 km/h si incep sa accelerez, urca frumos, elegant, fara sa scuture, fara sa comenteze si cateva secunde mai tarziu ma angajez intr-o depasire fara nici o jena la 120-130.
Ma asteptam sa se gatuie, sa urle, sa dea din… picioare ca nu vrea, ca nu e de ea viteza, dar ii place. Ma asteptam sa turuie si sa faca asa, ca toti dracii, dar nu. Se ambaleaza si pleaca.
Motorul suna frumos, deloc obositor pentru auz cu toate ca se aude superb datorita tobelor de pe fiecare parte.
Motorul in V luat de pe Intruderul de 750 si ajustat pentru acest model isi are eleganta lui.
Eu am luat-o, m-am dat cu ea si am ingrijit-o cum am stiut mai bine, iar pentru mine e timpul sa trec la urmatoarea motocicleta. Viata e prea scurta sa ma dau cu un singur motor, cu toate ca VX-ul si-a castigat un loc aparte in sufletul meu.
Asa ca, hai sa ti-o dau tie, cel care citesti si sa te bucuri de o motocicleta pe care posesorii o numesc indestructibila.
Mentenanta minima, costuri reduse, consum bun.
In Aprilie 2023 i-am schimbat uleiul si filtrul motor, filtrele de aer, uleiul din cardan iar anul trecut i-am servisat franele fata-spate, schimbat placute, lichid iar pe fata a primit un kit nou de simeringuri.
E revopsita cu nuanta rosie folosita de Mazda care cred ca o prinde foarte bine.
Mai sunt elemente ale cadrului care au urme superficiale de rugina, insa cu niste detailing se curata frumos.
Urmeaza sa ii servisez furca fata (am deja piesele), cu toate ca nu curge si functioneaza normal (am eu placerea de a sti ca e treaba bine facuta cap-coada).
Este inmatriculata pe Cluj si ofer evident fiscal.
Are ITP valabil pana in Octombrie 2023.
In momentul de fata are RCA si am inceput sa circul cu ea.
Momentan are 70.000 km in crestere.
Da, tocmai am trecut cu ea pragul de 70k. Un sentiment placut.
Daca imi zicea cineva ca are 20k km il credeam, ca nu se simte uzura, in afara elementelor estetice.
Mi s-a sugerat sa dau kilometrajul inapoi, sa ii pun alt vitezometru ca sa o pot vinde mai usor, dar cine mi-a citit anunturile stie ca nu umblu cu treburi usoare ca vopsit de suprafata sa ia ochii sau ajustat kilometrajul, doar-doar nu se prinde musteriul interesat 😵
Ce vezi e ce primesti, iar din ce se vede, primesti o motocicleta frumoasa, in stare buna estetic si functional care nu o sa te lase cat timp ii acorzi minim de ingrijire.
Dar mai e un BONUS:
– 1 parbriz moto GIVI ca sa calatoresti in confort la drumuri lungi
– 1 suport de telefon de ghidon, ca sa nu te ratacesti atunci cand ratacesti prin lume
Video 1: https://youtu.be/ke4oyKHVKYs
Video 2: https://youtu.be/KR59ZrZLdaA
Detalii: https://arsmecanica.ro/bazar/suzuki-vx800/