Specificatii / detalii
Suzuki SV650S
An de fabricatie: 2000
Putere: 52kW / 70 CP
Capacitate cilindrica: 645 CC
Viteze: 6
Transmisie: lant
Racire: lichid
Acte: provenienta Olanda, are cartela de Olanda si document de export – se face contract de vanzare cumparare pe loc si in baza acestora se poate inmatricula.
Nu s-au scos numere rosii.
Stare generala (estetic/mecanic): Estetic 9 / Mecanic 9
Link-uri utile
Review – click aici
Arata atat de bine incat iti ridica media de aspect cu minim 2 puncte decat daca ai fi mers pe jos 😉
Suna suficient de fain cat sa intoarca suficienta capete dar sa ramai si cu talonul la tine la o masuratoare adhoc.
Motocicleta e destul de bine intretinuta, are cateva elemente schimbate in partea frontala: far si semnalizari LED, suport de numar cu iluminare LED, toba integrala Scorpion din inox cu un sunet gros, frumos.
A fost revopsita integral si arata 9,8 din 10. Poate te intrebi de ce nu 10 din 10… Pentru ca are cateva zgarieturi in zona busonului, probabil de la un tankbag…
Are inclusa atat o codita in aceleasi culori, cat si o sa pentru cand se merge cu atas.
Scuze, pasager. 😅
Fata de foarte multe alte motociclete de acest fel, se poate remarca aici ca plasticele sunt in stare foarte bune, si prezinta pe langa codita si aripa pentru roata spate ca sa nu stropeasca toata motocileta, la fel si o carena in partea frontala inferioara pentru aerodinamica si protectie a tobei si a radiatorului.
Motocicleta se poate vedea langa Oradea.
Pretul e usor negociabil.
Pot oferi si livrare in zonele limitrofe dupa ce se face vanzarea.
Acum, poate te gandesti ca e o motocicleta faina si ti-ar placea sa o iei, dar nu e inmatriculata si o fi complicat… or fi probleme, cine stie prin ce aventuri trebuie trecut cu ea pana sa te dai.
Permite-mi sa iti dau o veste buna: nu e atat de complicat ori de dificil incat sa iti strice buna dispozitie.
Pentru inceput, recomand transportul cu remorca / dubita etc pana acasa. Apoi o programare la inmatriculari si poti scoate numere rosii pe loc pentru ea (in unele locuri a doua zi) fara sa fie nevoie sa mergi la ITP sau alte cele.
Dupa care, pot sa te sprijin pas cu pas si sa iti spun unde sa mergi si ce sa faci ca sa ti-o inmatriculezi pe numele tau.
Pe langa asta, pentru a evita complicatiile, o sa primesti contractul de vanzare cumparare si in romana, direct pe numele tau, impreuna cu documentul de radiere si cartea de identitate a motocicletei.
Costul de inmatriculare, cu tot cu numere rosii si asigurare nu ar trebui sa coste mai mult de 1000 lei.
Pentru mai multe detalii scrie-mi in privat si iti dau si nr. de telefon sa vorbim direct.