Locatie: Ineu de Cris, Bihor

Stadiu: Disponibil

Pret vanzare: 1799 EURO

Telefon contact (si WhatsApp):
0765315313

Specificatii / detalii

Kawasaki ZR 550

An de fabricatie:

Putere:

Capacitate cilindrica: 549 CC (35kw) – se conduce cu A2

Viteze: 5

Transmisie: lant

Acte: provenienta Olanda, are cartela de Olanda si document de export – se face contract de vanzare cumparare pe loc si in baza acestora se poate inmatricula

Stare generala (estetic/mecanic): Estetic 9 / Mecanic 9

Observatii

Se vinde in stare de functionare, dar sunt necesare cateva interventii:

– servisare lant distributie pentru ca are o bataie

– saua ar trebui refacuta pentru ca s-a taiat din ea o bucata; husa ei e in stare foarte buna, doar buretele e decupat

– vopsire 2 elemente zgariate

Intreaga motocicleta a fost vopsita.

Jantele au fost de asemenea vopsite.

Carburatoarele sunt curatate si sincronizate.

Porneste usor insa are o bataie motorul de la lantul de distributie care va fi schimbat.

Bonus

S-au schimbat multe elemente:

– Lant

– Cauciucuri

– Toba inlocuita full inox marca Laser

– Baterie

– Placute de frana

– Suspensie spate

– Mansoane ghidon

– Semnalizari fata-spate

– Suport numar

 

Are un aspect foarte placut, o culoare care nu sare in ochi dar iese in evidenta, negru  pe negru cu accente albastre.

E un proiect de Caffe Racer dus pana la 95%. E aproape gata si investitia e minima.

E o motocicleta iertatoare, dar confortabila de condus, atat in oras cat si in afara.

Am salvat-o de la taiere si e timpul sa-si gaseasca un stapan demn de ea.
E o motocicleta clasica, fara multe pretentii dar care la varsta ei, inca mai intoarce capete pe strada.
Fostul proprietar a inceput un lifting, o liposuctie si cand era cat pe ce sa ii bage botox si alte prostii, am intervenit si i-am luat-o de sub bisturiu.

Less is more zic eu.

Nu avem autostrazi destule cat sa tragem 140km/h pentru naveta la birou.
Majoritatea oricum stam in orasul in care lucram sau aproape de el, asa ca cel mai mult se calatoreste de majoritatea prin oras cu motorul.

Eh, aici intervine Kawasaki Zephyr.

N-ai mai auzit de el pana acum, asa-i?

Nu, nu e o clona chinezeasca ci e o motocicleta putin mai rara prin partile astea de Europa.
Si cu toate ca e rara, piese sa gasesc pentru ea.
Slava curieratului intern si international accesibil!

Cum ziceam, am salvat-o de la taiere, dar pana sa ajung eu la ea s-au facut urmatoarele:
– schimbat suspensie spate
– schimbat cauciucuri
– schimbat lant, baterie
– schimbat mansoane
– schimbat semnalizari fata spate cu unele cu LED
– schimbat suport de numar
– inlocuit toba full inox marca Laser
– vopsit jante, rezervor, carene, motor si multe alte elemente
– reconditionat frane
– reglat carburatoare

S-au taiat scaritele pentru pasager si a inceput sa taie capatul seii si din burete, dar acolo s-a oprit.

Ca sa fie perfect functionala si sa arate asa cum merita pentru a te mandri cu ea, mai e de facut urmatoarele lucruri:
– intins sau inlocuit lantul de distributie (e in curs de verificare cand timpul imi permite)
– finisat codita si saua (husa e in stare perfecta si netaiata.
– montat oglinzi
– finisat cateva zgarieturi ale vopselei isi si colo… asa e cand nu transporti tu motocicleta

Practic, e un proiect finalizat 98%.

Are 35KW (47CP) dezvoltat de un motor de 550cmc.

E usoara, subtirica si ar arata excelent calarita de tine, fie ca esti mai inalt sau mai scund.
O data parcata oriunde te duci, nu ai cum sa nu intorci capul sa ii mai arunci o privire si sa te minunezi de cat de frumoasa e, asa simpla si normala.

Stiu ca e tentant sa incepi un proiect de caffe racer de la 0 si sa-l faci tu tot, dar oare cate motorete demontate si taiate nu au umplu net-ul cu „proiect aproape gata”, „are toate piesele doar mai trebuie montata”, „motocicleta pentru proiect caffe, deja pregatita de modificare cu toate piesele cumparate”, „motocicleta modificata, porneste dar mai trebuie reglata, sunet demential”?!?
Toate astea se traduc in: am avut un vis dar nu am stiut in ce ma bag si acum, cand vad ca am investit in piese si manopera bani cat sa imi fi luat una completa de la inceput, mai bine o vand altuia care stie ce face sa ma scap de ea.

Am modificat si eu si abia dupa ce am scos totul de pe cadru mi-am dat seama ce inseamna cu adevarat sa fac o motocicleta custom. Depaseste competentele majoritatii.

Practic scopul care e?
Sa ai o motocicleta unica, sa nu fie usor confundata cu altele si sa te mandresti cu ea cand te dai (in special prin oras sau la intalnirile moto). Nu e nimic rau in asta. E unul din motivele pentru care iubim motocicletele.

Asa ca suna-ma, ia-o pe asta gata facuta, gadil-o putin si plimba-te cu ea.

Vrei una de proiect, am si din acelea, scrie-mi si iti povestesc.

Pana se vinde, oricum am de gand sa o finalizez eu, cat timpul imi va permite (bine ca vine iarna) asa ca pretul va creste cu fiecare element din lista remediat.

Daca vrei sa vii sa o vezi, motocicleta e in Bihor, dar se poate livra si in judetele din jur daca ne-ntelegem.

Te invit sa dai Like/Share daca ti-a placut articolul