Stadiu: Vandut

Specificatii / detalii

Kawasaki VN 750 TWIN

An de fabricatie: 1986

Putere: 49kw

Capacitate cilindrica: 749 CC

Viteze: 5

Transmisie: cardan

Acte: provenienta Olanda, are cartela de Olanda si document de export – se face contract de vanzare cumparare pe loc si in baza acestora se poate inmatricula

Stare generala (estetic/mecanic): Estetic 6 / Mecanic 8

Observatii

Se vinde in stare de functionare, dar sunt necesare cateva interventii:

– servisare furca fata

– servisare frana spate tambur

– inlocuit rulment cutie de viteze (are un mic zgomot, dar e mai bine sa fie adresat inainte sa devina o problema)

– un furtunas de la racire e crapat si ar fi bine sa fie schimbat inainte sa curga – momentan nu are aceasta problema

– trebuie cumparate / montate semnalizari

Ar fi bine de inlocuit si claxoanele pentru un aspect placut.

Cutia din spatele seii in care se tin de obicei sculele nu are usita.

Intreaga motocicleta ar trebui polishata, in special elementele din aluminiu care sunt oxidate.

Rezervorul e proaspat vopsit. Am refacut conexiunea cu instalatia elecrica si functioneaza si indicatorul de benzina.

Carburatoarele sunt curatate si sincronizate.

Reglajul de supape e deja facut.

Motocicleta merge bine, schimba foarte usor si trage placut, fara sa bruscheze sau sa aiba LAG in accelerare.

Bonus

Saua a fost refacuta si e in stare buna, fara rupturi sau crapaturi.

Cauciucurile au fost schimbate cu unele margini albe – arata mult mai bine.

S-au montat niste tobe foarte placute la sunet si aspect, pe aceeasi parte, fata de originalele care vin pe ambele parti. Fata de unele tobe goale, acestea functioneaza foarte bine cu carburatoarele care sunt reglate pentru a oferi eficienta buna si sunet placut.

Ghidonul este schimbat cu unul drept, dar ar avea probabil nevoie de un raiser pentru un aspect si mai potrivit, dar depinde de proprietar cum ajunge.

Are atat cric lateral cat si central si se ridica foarte usor pe el.

Se cauta purtator de spirit calator pentru a imblanzi fiara din poze.

A fost procreeat in Japonia si crescut si plimbat peste mari si tari, insa am lansat invitatia de a ne vizita tara si nu l-as mai lasa sa plece. Are certificatul de nastere in regula si nu are numere rosii scoase pentru cetatenia temporara.

La nastere a primit nota mare, cantarind putin peste 200kg.

De la inceput s-a stiut ca va fi un alergator de cursa lunga, avand transmisie cardanica.

Blocul motor in sine e un mastodont.
Nu s-a facut rabat de la aluminu si cu toate ca din 1986 si pana azi vremea si-a spus cuvantul, asa cum resimtim si noi mai devreme sau mai tarziu, are inca suflet de fecior.

Era inhaitat cu un posesor care s-a gandit ca ar fi vremea sa corecteze ce au proiectat mintile luminate din birourile designerilor japonezi si sa ii faca un update, aducandu-l spre un chopper-bobber-caffe-struto-camila.

Din fericire nu a apucat sa-i strice liniile clasice si a scapat doar cu niste tobe care, trebuie sa recunosc, suna pe masura unui fier redutabil si aduce cinste intregii generatii. Nu sunt trompetele goale pe care le auzi noaptea prin intersectii ci sunt chiar faine.

Construit ca un tanc, misca soseaua sub el stand pe loc iar tobele anunta vecinii ca stii sa iti traiesti tineretea (la a oricata ai fi).

Asa cum si noi ne luam pantofii aia mai faini cand iesim pe strada, Vulcanul vine cu cauciucuri cu laterale albe peste jantele turnate special pentru a economisi timp la spalat, putand sa ii dai jet.

Ce, nu stiai ca exista si viata in motor dupa jet?

Si nu doar atat.

Stii momentul acela cand vrei sa te dai in weekend un pic mai mult, iti pregatesti echipamentul si iti aduci aminte ca nu ai mai uns de mult timp lantul?
Nu dureaza mult, dar e amuzant cand nu ai suport pe care sa-l ridici si faci genuflexiuni prin parcare cu un spray in mana de zici ca dai cu RAID dupa furnici.

O sa ai o surpriza cand ridici ca pe o bicicleta Vulcanul pe suportul central incorporat.

Dai sa sprayezi si SURPRIZA.
Ai uitat ca ai cardan si nu ai nevoie de tot procesul acela.

Si mai stii cum e ca o data la cativa ani sa schimbi kitul de lant? Pinioane, lant, manopera (daca nu-ti place uleiul negru sub unghii).
La cardan schimbi uleiul in grup o data la cativa ani si e mai simplu decat ai alimenta cu benzina.
Ah, iar asta o faci o data si La Multi Ani.

Vrei un motor pe care sa te simti bine si sa te duca ca vantul si ca gandul?

Nu trebuie sa te dai de trei ori peste cap si nici sa momesti vreo gloaba cu jaratec.

Daca tot ai telefonul in mana, suna-ma si hai sa-l vezi si sa-l auzi.

Are diverse defectiuni estetice si ar fi bine sa-i faci schimburile, dar asta ai face-o oricum la orice motor.

In poze nu se vad semnalizatoarele si nici claxoanele pentru ca lipsesc si urmeaza sa le cumpar si sa le montez.
Sau daca ai tu preferinte, ti le montezi tu, de care vrei si mai negociem putin pretul.

Win-Win as spune.

Si-am incalecat pe-o sa poate fi si povestea ta.

Daca vrei o filmare cu motorul mergand, poate niste poze mai de aproape, scrie-mi pe WhatsApp sau Telegram si se rezolva.

Ps: nu ma intereseaza schimburi decat valutare

Te invit sa dai Like/Share daca ti-a placut articolul