Stadiu: VANDUT

Specificatii / detalii

Kawasaki EN 500 C

An de fabricatie: 1996

Putere: 25kw

Capacitate cilindrica: 500 CC

Viteze: 6

Transmisie: lant

Acte: inmatriculat in RO, Cluj, ITP si RCA valabile

Stare generala (estetic/mecanic): Estetic 9 / Mecanic 10

Observatii

Se vinde in stare perfecta de functionare.

Consumabile schimbate in 2021:

– ulei si filtru ulei

– garnitura superioara cilindru

– bujii

– ulei si simeringuri furca

– switch frana pedala (spate), pentru ca era uzat

Reglat joc supape (martie 2021)

Curatat si sincronizat carburatoare (martie 2021)

! Atentie. Capacul de plastic de pe partea stanga are o fisura care trebuie reparata. Nu se observa, dar ar fi bine sa fie schimbata.

Ghidonul a fost inlocuit dupa cum se vede cu un dragbar si mansoanele la fel.

Vine cu comenzi avansate montate, cumparate si montate de o firma in Germania de unde a cumparat-o proprietarul anterior. Se poate inclusiv gresa cu un gresor, deci nu e doar un fier sudat in spatele blocului.

Finisajul arata decent, foarte bine pentru varsta motocicletei.

Bonus

Se vinde cu urmatoarele:

– sa originala de schimb in stare perfecta

– sa solo verde, facuta de fostul proprietar

– coburi piele

– suporti laterali coburi cromati

– sisybar cu gentuta piele

– geanta rolbag pentru scule – furca fata

– trusa scule originala

Am luat-o, am iubit-o, am scos-o in oras si in afara, i-am dat tot ce-i trebuie si acum m-am indragostit de alta…
Ce sa fac.. Ochii vad, inima cere…

Cand a fost cu mine, i-am dat jos din bagajele „emotionale”, dar cu ele vine la pachet:
– sa intreaga, originala, dubla, in stare excelenta
– sa single neoriginala
– sissy bar cu gentuta
– geanta rollbag pentru furca
– coburi laterali
– suport coburi
– scarite pasager

De la cine am luat-o, s-a gandit sa o faca pe gustul meu asa ca a avut grija si i-a montat:
– ghidon lat
– mansoane
– comenzi avansate

Tobele sunt putin modificate dar sunetul, desi relativ puternic, e frumos.

Asigurarea e inca valabila (pana prin toamna ’21).
ITP valabil pana anul viitor (’22).

Anul acesta i-am facut urmatoarele:
– curatat filtru aer
– schimbat ulei si filtru
– schimbat bujii
– schimbat baterie
– schimbat garnitura cilindru (se umezea intr-o parte de la vechime, asa ca am pus una noua)
– servisat furca, schimbat ulei si garnituri
– reglat supape
– curatat si sincronizat carburatoare
– schimbat bec far cu unul mai alb si mai puternic, dar tot de 55w cf specificatiilor din fabrica
– schimbat switch frana spate de la pedala (am pus unul nou, original)

Trusa de scule e inclusa, evident. E la locul ei cea originala.

Citind lista, ai ramas probabil cu impresia ca am facut cam multe pentru un motor pe care sa il vand. Eu sunt de principiul ca ceea ce conduc e important sa fie intr-o stare cat mai buna, iar cand imi cumpar un motor, imi doresc sa il iau de la cineva care a avut grija de el si nu a legat cu sarma unde trebuia pus surub, stii cum zic?
L-am facut pentru mine si nu imi pare rau.

Cand il cumperi, o sa-mi multumesti ca am facut-o eu si nu-ti mai bati tu capul, corect?

Are probleme? Minore.
Pot sa enumar urmatoarele:
– ar merge un polish complet ca sa se vada cat de frumoasa e vopseaua, dar eu in afara de cateva spalari, nu i-am tras luciu si arata foarte bine
– capacul lateral stanga are o fisura care ar trebui reparata; am ezitat sa folosesc lipici pentru ca prefer sa fie reparat profi, nu “pe genunchi”
– chrome-ul e oglinda, desi sunt cateva locuri unde s-ar mai putea insista.

Deci, vrei sa iti iei un motor confortabil, fiabil si gata de drum care sa nu te lase in pana cand ti-e lumea mai draga?

Vrei sa nu iti mai fie jena cu un motor ruginit si neinteresant la care nici nu-ti vine sa te intorci sa-l privesti de jena?

Da-mi un telefon si hai sa batem palma.

Ah, ti-am zis ca are motor de origine de pe Kawasaki Ninja cu 6 trepte de viteza?
Japonezii s-au gandit ca ar fi interensant si crede-ma ca asa si e.

Te joci cu cele 6 trepte intr-o veselie si cand esti in afara orasului si vrei sa-i dai ceaiul, si iti dai seama ca mai ai inca o treapta in sus de care sa tragi, parca altfel se simte.

Am filmat si o tura scurta facuta de curand prin poligon, o plimbare prin oras…

Vezi mai jos:

Motorul e in Cluj Napoca si ne putem intalni intr-o dupa-amiaza sa il vezi si sa-l auzi.

Daca te indragostesti de el, nu voi sta in calea fericirii tale si o sa-ti mai las ceva din pret. Depinde doar de tine mai departe.

Nu sunt interesat de schimburi si prefer banii transferati direct in cont, in lei.
Sau, mergem cu leutii la un schimb valutar si ii schimbam pe loc in euroi, cum preferi tu.
Facem contract de vanzare-cumparare, iti dau fiscal si tot ce trebuie.

Daca vrei sa pastrezi si numarul, sa stii ca se traduce:
Go Do Motorcycling
Misto, nu?

Te invit sa dai Like/Share daca ti-a placut articolul