Specificatii / detalii
Honda Shadow VT 700 TWIN
An de fabricatie: 1986
Capacitate cilindrica: 694 CC
Viteze: 5
Transmisie: cardan
Acte: provenienta Olanda, are cartela de Olanda si document de export – se face contract de vanzare cumparare pe loc si in baza acestora se poate inmatricula
Stare generala (estetic/mecanic): Estetic 6 / Mecanic 8
Observatii
Se vinde in stare de functionare, dar sunt necesare cateva interventii:
– servisare furca fata
– servisare frana fata
– curatat / reglat carburatoare
– vopsire aripi si rezervor (optional)
– schimbat ulei motor si cardan (recomandat)
Intreaga motocicleta ar trebui polishata, in special elementele din aluminiu care sunt oxidate.
Motocicleta porneste usor, merge decent avand in vedere ca trebuie servisate carburatoarele si schimba usor vitezele.
Pare sa fie completa si originala, fara semne de ingrijorare, dar e clar o motocicleta de proiect care vine la un pret de achizitie mediu insa rezultatul dupa cateva zile de munca va fi o motocicleta eleganta, fiabila, clasica si foarte placuta de condus.
Bonus
Saua e in stare buna, fara rupturi sau crapaturi.
Cauciucurile arata decent.
Tobele suna bine.
Are atat cric lateral cat si central si se ridica foarte usor pe el.
Se spune ca prima iubire nu se uita niciodata.
Iar eu confirm asta.
E ceva ce se simte si nu se poate explica matematic.
Prima motoreta pe care am detinut-o cu acte in regula a fost un Maxiscuter si m-am indragostit abia cand am intalnit privirea unui Honda Shadow.
Era un VT600 din ’89 si am lucrat aproape un an ca sa o aduc in stare optima vizual si functional.
De cand m-am despartit de ea imi cutreiera visele si am retrait bucuria cand am intalnit-o pe cea de fata. Shadow VT700.
Daca vrei sa te simti ca intr-un western, sa te urci in sa si sa te traspui instant pe un cal puternic, pe care stai confortabil si te simti stapanul lumii, te invit sa incerci motocicleta asta.
Spre deosebire de motocicletele contemporane, acest Shadow are ceva aparte.
Nu se poate explica usor in cuvinte.
Felul in care stai pe el, felul in care se aude motorul, pozitia…
Toate te duc cu gandul la arhetipul motociclistului din majoritatea reclamelor si filmelor cu rebeli.
La fel ca Harap Alb, inainte sa zboare pe calul lui, e nevoie sa scoti niste jaratec din buzunar si sa iti sufleci manecile, ca sa scuturi trecerea vremii de pe aceasta motocicleta clasica.
Nu e nevoie de o investitie majora de bani daca nu ti-e frica sa-ti murdaresti unghiile putin.
Are urme de rugina superficiala (de suprafata), elementele de aluminiu sunt oxidate si ar trebui polishate si lacuite, chrome-ul a vazut zile mai bune, dar nimic tragic.
Vrei sa incaleci un motor durabil, cu intretinere ulterioara minima si care sa-ti apara in majoritatea viselor de acum inainte?
Da-mi un telefon si hai sa ne intelegem.
Motocicleta e in Bihor, dar se poate livra la cerere si in judelete incojuratoare.